Da li će Pagani Zonda Revolucion stvarno biti poslednja Zonda?

Da li će Pagani Zonda Revolucion stvarno biti poslednja Zonda?

Veoma je teško reći doviđenja. Kao što možemo videti u Paganiju, njima je veoma teško Zondi reći doviđenja. To i nije toliko veliki problem ako se setimo da je njegov naslednik Huayra već predstavljen. Taj automobil postaje da bude sve popularniji i popularniji. Sve više i više Huayri se pojavljuje na Autogespotu, ali Pagani nastavlja da pravi još limitiranih Zondi. Ako je verovati Paganiju, ovo je poslednja Zonda. Upoznajte Pagani Zondu Revolucion!


Zonda Revolucion je bazirana na Zondi R. Umesto 750 KS iz V12 motora, automobil sada ima 800 KS i 730 Nm obrtnog momenta! Snaga i obrtni moment nastavlja da raste ali težina ostaje ista. Automobil teži oko 1 tonu, 1070 kg da budemo precizni. Revolucion se može voziti na nekoliko načina, od prilično udobnog automobila do pravog ubice. Bosch je razvio "Stability program" koji ima 12 različitih modova. Sila potiska se takođe može menjati pritiskom na dugme na volanu. Revolucion ima neku vrstu DRS sistema koja nam je poznata iz Formule 1. Veliki spojler obezbeđuje bolje prijajanje pri velikim brzinama.


Četiri od pet Revoluciona je već prodato. Zadivljujuće, s obzirom na cenu automobila od 2.2 miliona evra bez poreza. To nam pokazuje da još uvek ima zainteresovanih za Zondu. Da li će sa ovim modelom Pagani stvarno zatvoriti ovo poglavlje ili za nekoliko meseci možemo da očekujemo još jednu verziju? Vreme će pokazati.

Will the Pagani Zonda Revolucion really be the last one?

Will the Pagani Zonda Revolucion really be the last one?Will the Pagani Zonda Revolucion really be the last one?Will the Pagani Zonda Revolucion really be the last one?Will the Pagani Zonda Revolucion really be the last one?Will the Pagani Zonda Revolucion really be the last one?Will the Pagani Zonda Revolucion really be the last one?Will the Pagani Zonda Revolucion really be the last one?

Komentari na ovaj članak



Povezane vesti