Pagani Huayra Epitome: Jedinstveno remek-delo

  • Roshu
  • 2024-09-03 19:00
  • 14
  • 0

Pagani Huayra Epitome: Jedinstveno remek-delo

Zapanjujući novi Pagani primećen je u Varšavi, u Poljskoj, i to nije niko drugi do Huayra Epitome - jednokratna kreacija koja predstavlja najnoviji dodatak impresivnoj kolekciji Binezisa. Poznat po svojoj strasti prema izvanrednim automobilima, još jednom je pomerio granice ovim jedinstvenim remek-delom. Huayra Epitome, prvi ove vrste opremljen ručnim menjačem, predstavlja svedočanstvo vrhunca tehnologije i prilagođavanja u Paganijevim automobilima koji su dozvoljeni za puteve.

Kao što je Pagani opisao, klijent je imao jasnu viziju za ovaj projekat: stvoriti jedinstveno remek-delo koje uzdiže Huairu do njenog najvišeg izražaja. Naziv "Epitome" je izabran da odražava ovaj koncept, simbolizujući krajnje otelotvorenje ideje, vrednosti ili koncepta. Nastojao je da poboljša performanse Huaire dok je sačuvao njenu urođenu eleganciju.

Stvaranje Huayra Epitome je bio proces saradnje, a Binezis je blisko sarađivao sa Horaciom Paganijem i njegovim timom. Ovo putovanje, koje je trajalo devet meseci konceptualizacije, praćeno desetomesečnim radom na dizajnu, bio je pedantan i zamršen proces. Uprkos izazovima razvoja komponenti po meri za jedno vozilo, saradnja je omogućila timu da istražuje nove ideje sa strašću i entuzijazmom.

U srcu Huayra Epitome je Pagani V12 motor, čudo sa dvostrukim turbopunjačem od 5.980 kubika koje je napravio AMG prema Paganijevim zahtevnim specifikacijama. U stanju da isporuči 864 ks (635 kW) pri 6.000 o/min, sa obrtnim momentom od 1.100 Nm, ovaj motor nudi uzbudljivo iskustvo vožnje. Ručni menjač, uparen sa elektronski kontrolisanim diferencijalom i pogonskom osovinom sa tronošcem u trkačkom stilu, obezbeđuje efikasan prenos snage na put. Napredni sistem vešanja, dizajniran da smanji zaron, nagib i prevrtanje, dodatno poboljšava kontrolu i bezbednost vozila.

Pagani je takođe dao prednost udobnosti vožnje u Huayra Epitome, uvodeći inovativni sistem aktivnog vešanja. „Super mekano“ dugme u kabini omogućava dodatnu udobnost na neravnim putevima, dok se amortizeri automatski prilagođavaju pri brzinama iznad 150 km/h. Šestosmerni izduvni sistem od titanijuma, uparen sa gumama Pirelli P Zero Trofeo R i felnama od kovanih aluminijumskih legura, upotpunjuje paket performansi, nudeći izuzetno prianjanje i simfoničnu notu izduvnih gasova.

Dizajn Huayra Epitome je istovremeno čist i elegantan, sa elementima napravljenim po meri prilagođenim specifičnim zahtevima klijenata. Automobil ima novi prednji i zadnji branik, ekskluzivnu prednju haubu sa prilagođenim svetlosnim grupama i zadnju haubu sa integrisanim krilom. Aerodinamička poboljšanja, inspirisana Huayra R, obezbeđuju optimalne performanse dok zadržavaju prepoznatljivu eleganciju automobila. Prednji kraj, sa integrisanim razdelnikom i širim ustima, poboljšava potisnu silu i protok vazduha, dok redizajnirana zadnja hauba i krilo poboljšavaju i performanse i estetiku.

Huayra Epitome je jedini Pagani koji ima jedinstvene svetlosne jedinice, uključujući četiri svetla na prednjoj haubi i dva DRL na braniku, dodatno povećavajući njegovu ekskluzivnost. Zadnji dizajn, sa svojim skulpturalnim nosačima krila i aerodinamičnim profilom, predstavlja spoj umetnosti i nauke, stvarajući besprekornu i kohezivnu estetiku.

Paganijeva divizija Grandi Complicazioni, inspirisana svetom visokog horlogerija, posvećena je stvaranju ultra-ograničenih serija automobila kao što je Huayra Epitome. Ova divizija nudi neuporedive opcije prilagođavanja, omogućavajući klijentima da sarađuju sa majstorima zanatlije kako bi svoje vizije oživjeli. Od početnog koncepta do konačnih detalja, svaki aspekt automobila je prilagođen željama klijenta, što rezultira zaista remek-delom po meri.


Pagani Huayra Epitome: Jedinstveno remek-deloKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak


Glasaj odmah za spot dana