Sviđalo se to nekome ili ne, o tome se raspravlja. Jedno je sigurno: to unosi neku preko potrebnu raznolikost monotonoj dnevnoj rutini uličnog saobraćaja. Malo boje ne može da škodi, a omot se uvek može ukloniti kasnije...
Ovaj impresivan komad primećen je u Pujalupu. Bio je parkiran na način koji je omogućio fotografu da mirno napravi živopisne fotografije. GT2 RS je nesumnjivo istaknuti automobil u seriji 911.
Prvobitno razvijen 1995. godine kako bi ispunio zahteve homologacije u motosportu, prvi 911 GT2 bio je zasnovan na tada dostupnom 911 Turbo. Sledeće generacije su usledile 2000. i 2007. Porsche je 2010. godine predstavio prvi Porsche 911 GT2 RS kao još snažniju varijantu koja je orijentisana na motorne sportove. Međutim, sva 911 GT2 vozila dele neke karakteristike: motore sa turbopunjačem sa značajno povećanom snagom, sportsko vešanje, kočnice visokih performansi i pogon na zadnje točkove umesto pogona na sva četiri točka.
U 991 GT2 RS, 3,8-litarski motor iz 911 Turbo obezbeđuje svoje mesto među motorima visokih performansi. Podsećanja radi, 3,8-litarski bokser motor, predstavljen 2009. godine, komprimira usisni vazduh preko dva turbopunjača promenljive geometrije (VTG turbopunjača). Porsche je bio prvi proizvođač koji je implementirao ovu tehnologiju u benzinski motor. Inženjeri u Porsche-u su sada razvili motor da proizvede neverovatnih 515 kW (700 KS) u odnosu na prvobitnu snagu od 368 kw (500 KS) - povećanje od 40 procenata sa istom zapreminom. Sa ovom snagom, novi Porsche 911 GT2 RS nadmašuje svog prethodnika sa 3,6-litarskim motorom za 59 kW (80 KS). Povećanje zapremine takođe doprinosi ogromnom obrtnom momentu od 750 Nm (plus 50 Nm).
Kliknite na sliku za još od ovog spota!