Monako konstantno daje top spotove

  • Roshu
  • 2023-07-30 17:00
  • 3
  • 0

Monako konstantno daje top spotove

Leto je u punom jeku, a Monako nastavlja da isporučuje neprekidne naslove, baš kao i ovaj tamnocrveni Chiron Super Sport koji oduzima dah.

Kada šetate Monakom, verovatnoća da ćete uočiti Bugatti je prilično velika. Posebno zanimljivo postaje kada vlasnik Bugattija odabere izuzetno lepu boju, baš poput ove.

Sa niskim prednjim delom, posebnim aerodinamičkim oblikom sa strane i izduženim zadnjim delom za vrhunske performanse, na prvi pogled je jasno da je novi Bugatti Chiron Super Sport beskompromisno dizajniran za optimalne aerodinamičke performanse. Bugatti inženjeri su razvili novi hiper sportski automobil za maksimalnu brzinu, istovremeno naglašavajući luksuz i udobnost.

Za aerodinamičnu karoseriju Chiron Super Sporta, Bugatti je razvio novi dizajn vozila sa optimizovanom aerodinamikom. Novi Bugatti Chiron Super Sport je beskompromisna reinkarnacija Bugatti dizajnerske mantre „forma prati performanse“. Od prednjeg razdelnika do zadnjeg difuzora, svaki centimetar njegove kože je dizajniran za najveću brzinu.

Pri brzinama iznad 420 km/h, vozilo mora da obezbedi dovoljnu potisnu silu sa minimalnim aerodinamičkim otporom. Sile podizanja koje deluju na telo pri 440 km/h su ogromne. Telo Chiron Super Sporta stvara ogromnu silu pritiska da bi se suprotstavio ovom podizanju i savršeno izbalansirao sile. Izduženi zadnji deo, poznat kao longtail, daje Bugatti Chiron Super Sport nove proporcije i jedinstvenu estetiku. Opciona nova horizontalna podela boja vizuelno proteže proporcije Chiron Super Sporta još više i čini da hipersportski automobil izgleda još niže. Iz aerodinamičkih razloga, zadnji deo je narastao za oko 25 centimetara da bi se što duže održao laminarni tok duž karoserije. Bugatti dizajneri su takođe povećali poprečni presek difuzora povlačenjem zadnje ivice difuzora, smanjujući na taj način zadnju površinu za 44 procenta. Ovo značajno smanjuje generisani otpor i otpor vetra – faktore koji bi inače usporili vozilo. Prijatna prednost ovih tehničkih modifikacija je što zadnji deo dobija još bolje proporcije, izgledajući i širi i niže. Dugačak rep pomaže u održavanju laminarnog protoka vazduha duž tela što je duže moguće.

Čak i iz daljine, Chiron Super Sport je nepogrešiv zbog svog novo pozicioniranog izduvnog sistema. Da bi poboljšao efekat difuzora i dao mu više prostora, Bugatti je pomerio uobičajeno centralni izduvni sistem u stranu i usmerio cevi vertikalno. Izduvni sistem takođe zvuči dublje i punije.
Stoga, prednji deo takođe mora biti savršen da bi se postigao besprekoran protok vazduha preko tela. Na Bugatti Chiron Super Sport, karakteristike kao što su bočne vazdušne zavese pored usisnika za vazduh poboljšavaju protok vazduha od prednjih do lukova točkova, držeći ga što bliže bočnoj strani vozila. Novi fokusirani izraz sa ugaonim farovima i modernim jezikom dizajna savršeno odgovara agresivnom karakteru Chiron Super Sporta. Devet izduvnih otvora na svakom blatobranu nisu samo referenca na Bugatti EB 110 Super Sport – oni takođe služe za oslobađanje pritiska vazduha iz lukova prednjih točkova, stvarajući aerodinamičnu silu pritiska na prednjoj osovini. Dodatni otvori iza lukova prednjih točkova takođe doprinose balansiranju aerodinamičkih opterećenja.

Monako konstantno daje top spotoveKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak